عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت : پیشرفت هر سازمان در گرو تعامل با اعضا و نظارت از نزدیک است که این ظرفیت به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی در سازمان های کشور نهادینه شده است
 
به گزارش راسخون به نقل ازعبد الرضا عابد در جلسه شورای اداری اوقاف  استان آذربایجان غربی بابیان این مطلب افزود : امنیت حاکم در جامعه به برکت خون شهدا و سربازان نظام همواره در جامعه پا برجاست که مردم قدر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، دان این نعمت بزرگ الهی هستند.
 
وی هدف از برگزاری این جلسه را مروری بر تعهدات موجود عنوان کرد و افزود: اکتفا به گزارشهای  ارائه شده کافی نبوده و نظارت بر مشکلات از نزدیک توان حل آن را دو چندان می کند.
 
عابد با بیان اینکه بررسی و تحلیل مشکلات از نزدیک برگ برنده ای برای سازمان اوقاف است گفت: خلق و خوی نامناسب و عدم شناخت از کرامت انسان فرصت را از فرد گرفته و بدبینی ناشی از آن بر دستگاه های اجرایی تاثیر گذاشته که از بین آن ها سازمان اوقاف بسیار آسیب پذیر است.
 
وی با اشاره به اینکه عقب ماندگی فاحشی در برآورده کردن انتظارات مردم و مسئولین داریم گفت: چنانچه این فاصله ها را کم نکنیم زمینه نفوذ دشمن را فراهم کرده ایم.
 
عابد با استناد به سخنان مقام معظم رهبری گفت: در همه سطوح باید تفویض اختیار در انجام دادن کارها صورت پذیرد که این موفقیت هر سازمانی را به دنبال دارد.
 
وی گفت: آذربایجان غربی با توجه به وضعیت بومی و منطقه ای خود ظرفیت خوبی در افزایش پتانسیل های سازمانی دارد.
 
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام جوانبخت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی ضمن عرض خیرمقدم به ارائه گزارش از عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برابر برش برنامه ابلاغی سازمان در سال 95 پرداختند.
 
وی بایبان اینکه تلاش همکاران در حوزه های مختلف قابل تقدیر است گفت: ان شاء ا... حضور  پرخیر و برکت قائم مقام سازمان ، معاونین و روسای ستادی در ارائه راهکارهای مناسب موجب هم افزایی و پیشرفت در اجرای هرچه بهتر برنامه های ابلاغی و اهداف کلان سازمان خواهد شد.
/2759/